Wyszukiwarka

Sprzedaż wysyłkowa

Definicja podstawowa
Sprzedaż wysyłkowa (ang. distance selling) oznacza transakcję kupna lub sprzedaży towarów, której cechą charakterystyczną jest zamawianie towarów za pomocą telefonu, faksu, Internetu, telewizji cyfrowej bezpośrednio od sprzedawcy (z pominięciem tradycyjnego sklepu). W sprzedaży wysyłkowej nabywca opiera się wyłącznie na wizerunku i/lub opisie kupowanego produktu, dlatego kupujący produkt w sprzedaży wysyłkowej ma przyznane większe uprawnienia do zwrotu towaru, niż kupujący w sklepie tradycyjnym. Cechą charakterystyczną sprzedaży wysyłkowej jest realizacja dostawy przez wysyłkę towaru do klienta, przy czym nie jest wykluczony odbiór towaru przez klienta. 
w podatku od towarów i usług (VAT)

Pełna treść po wykupieniu abonamentu

Zaproponuj hasło

Nie znalazłeś hasła którego szukałeś? Uważasz, że moglibyśmy coś dodać? Chciałbyś przeczytać jakąś definicję? Jeśli tak, wpisz swoją propozycję hasła, które powinniśmy opisać.